torsdag, oktober 11, 2007

Dags att byta mobilleverantör

Okej, nu börjar jag lessna på Telenors DR-utskick till mig.

Det senaste bidraget till pappersåtervinningen är en uppföljare av “kasta ut TVn/mobilen genom fönstret under de gångna årtionderna”-kampanjen som jag kan tycka är okej när jag ser den på TV. Men om man öppnar med följande fras på första sidan blir jag bara sur:

“81% av alla Martin skulle hellre kolla på Elitserien än att köa på Apoteket.”

Okej Telenor, jag är ingen hockeykille, men jag skulle klart mycket hellre se på hockey än häcka på Apoteket men det är ungefär som att säga att jag hellre tar än öl med en kompis än ligger hemma i influensa. Wow, vilka insikter ni levererar! Inte.

Om ni nu verkligen vill sälja något till mig borde ni förstå att jag varit kund hos er i tio år och förtjänar en bättre deal på mitt abonnemang än hålla på med det här dravlet.

Släpp sargen, sluta käka korv och kom in i matchen. Stolpskott!

P.S. Jag är en människa, inte en siffra i er statistik. D.S.

Inga kommentarer: